2017. július 8., szombat

Hordozós körökben egyre elterjedtebb, de azért sokan még nem is ismerik ezt a jelenséget, amit úgy hívunk: kendő függőség :D
Ez abból áll. hogy a hordozókendők megmaradt darabkáiból mindenfélét készíttettetnek az anyukák ( többnyire) Sokfélét varrtam mér én is, de nem ez a fő profilom. A minap viszont egy kézi szövött kendőhöz volt szerencsém, ami valóban más, mint a gépi. Vastagabb, mégis sokkal puhább. A tű úgy szalad át rajta, mint kés a vajon. Alá kellett dolgozni, mert mivel kézi, így kicsit foszlósabb a széle, de mégis olyan kezes az anyag, hogy 1 álom volt vele dolgozni. Nem is volt ez igazi munka, élveztem minden pillanatát! Ahogy alakult a kezem alatt, ahogy láttam a kialakuló kész pillangót... hát egy élmény volt :) Nemes egyszerűséggel csak full elegant -nak neveztem.
A kendő neve pedig, amiből volt szerencsém megvarrni ezt a táskát, őfelsége az ELF ;) https://www.facebook.com/Elfwraps/?fref=ts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése